11 Eylül 2013 Çarşamba

Işıltı


Bugün kibar ve şık duran bir model seçtim umarım beğenirsiniz :)







Şimdide kullandıklarıma bakalım :



İlk önce golden rose'un toz pembesini sürdüm ama malesef numarası silinmiş
daha sonra gabrini'nin 330 numaralı ojesi ile V şeklini verdim
kurumasını bekledikten sonra istediğim gibi bi simli ojem olmadığı için aklıma parlatıcıyla simi karıştırmak geldi ve bi kutunun üstünde karıstırdım onları çokta güzel oldu :)
sonra fırçamla V şeklinin üstüne simli ojemi sürmeye başladım fakat rahat süremedim onun için kürdanla yaptım.Son olarakta parlatıcımı sürdüm ve bitirdim.
Bu modeli sık sık kullanmayı düşünüyorum hem şık hemde kolay yapılıyor çok sevdim.
Başka ojelerde görüşmek üzere :)


5 yorum:

Claudia C. dedi ki...

Your mani looks very pretty :)

☆ Ojecim ☆ dedi ki...

Thanks :)

Redecórate con Lola Godoy dedi ki...

Wow, I love your blog, is very cute and beautiful. Congratulations and kisses.

http://redecoratelg.blogspot.com.es/

☆ Ojecim ☆ dedi ki...

I like to your enjoy to your writes.Thanks :)

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com

Yorum Gönder