6 Eylül 2013 Cuma

NAIL ART:çilek



ilk deneyimlerimden olan çilek yapımını sizlere anlatmak için sabırsızlanıyorum o halde başlayalım :)


ilk önce maybelıne'in 349 power red numaralı ojesini tırnağıma sürdüm,
kurumasını bekledikten sonra flormar'ın nail art serisinden NA01 numaralı ojesi ile çileğin yapraklarının şeklini çizip içini boyadım yeşilinin belli olması için,


daha sonra yapraklar için çizdiğim yeri pastelin kokulu ojesi mintle boyadım,
artık son işlemler çileğimiz tamamlanmak üzere flormarın ince uçlu fırçası ile çileğin noktalarını yaptım.Bu noktaları siyah yada sarıylada yapanlar var ama benim tercihim beyaz oldu bu küçük ayrıntıyıda verdikten sonra artık işlemimizi tamamlayalım :) en son olarak da flormarın şeffaf ojesini sürüp bitiriyoruz artık çileğimiz bitti umarım beğenmişsinizdir :)

0 yorum:

Yorum Gönder